2. Windy City Series- Mile High

Boek Windy City Series- Mile High

Ben jij een echte boekenwurm en ben je op zoek naar een nieuw pareltje om te lezen? Lees hier alles wat je moet weten over het boek Windy City Series- Mile High en bepaal of dit jouw nieuwste aankoop wordt. Veel leesplezier!

Specificaties boek Windy City Series- Mile High

Liz Tomforde

Hodder Paperback

Omschrijving van het boek Windy City Series- Mile High

De Windy City Series - Mile High is een adembenemend boek dat je meeneemt op een onvergetelijk avontuur door de bruisende stad Chicago. Dit is het eerste boek in de populaire Windy City Series en heeft al een ware TikTok-sensatie veroorzaakt! Stap in de wereld van hoofdpersonage Emma, een jonge ambitieuze architecte die vastbesloten is om haar dromen waar te maken in de stad die nooit slaapt. Terwijl ze haar weg baant door de betonnen jungle van Chicago, ontdekt Emma niet alleen de prachtige architectuur en de adembenemende skyline, maar ook de turbulente wereld van liefde, vriendschap en zelfontdekking. De Windy City Series - Mile High neemt je mee op een meeslepende reis vol verrassende wendingen en hartverwarmende momenten. Met haar scherpe observaties en boeiende schrijfstijl weet de auteur je moeiteloos te betoveren en te laten meeleven met Emma's avonturen. Dit boek is een absolute must-read voor liefhebbers van hedendaagse romantiek en stedelijke avonturen. Dompel jezelf onder in de magie van Chicago en laat je betoveren door de Windy City Series - Mile High!

Veelgestelde vragen over Windy City Series- Mile High

De auteur van Windy City Series- Mile High is . Uitgeverij Engels heeft het boek uitgegeven.

Windy City Series- Mile High is geschreven in het .

Windy City Series- Mile High telt Hodder Paperback pagina’s.

Windy City Series- Mile High is verkrijgbaar als 9781399728546.

Windy City Series- Mile High heeft aks oorspronkelijke releasedatum Liz Tomforde. Het EAN nummer van Windy City Series- Mile High is .