Zoek
Sluit dit zoekvak.
  1. Paperback
  2. De wind kent mijn naam

Boek De wind kent mijn naam

5/5

Ben jij een echte boekenwurm en ben je op zoek naar een nieuw pareltje om te lezen? Lees hier alles wat je moet weten over het boek De wind kent mijn naam en bepaal of dit jouw nieuwste aankoop wordt. Veel leesplezier!

Specificaties boek De wind kent mijn naam

Hoofdauteur

Verenigde Staten, El Salvador

Taal

Hoofduitgeverij

Nederlands

EAN

Bindwijze

Oorspronkelijke releasedatum

Isabel Allende

Aantal pagina’s

Wereldbibliotheek

Omschrijving van het boek De wind kent mijn naam

De wind kent mijn naam is een prachtige roman die je meeneemt op een reis vol kleur en emotie. Het verhaal brengt de verhalen van (illegale) migranten tot leven en geeft ze een gezicht. Met meeslepende schrijfstijl en diepgaande personages neemt de auteur je mee in een wereld van hoop, verlies en doorzettingsvermogen. Deze roman is niet zomaar een boek, het is een ervaring. Het is een eerbetoon aan de moedige mensen die hun thuisland verlaten en alles achterlaten om een betere toekomst te vinden. De auteur dompelt je onder in de emoties en uitdagingen van de hoofdpersonages, waardoor je hun verhaal intens kunt beleven. Met **** beoordeeld door de Volkskrant, is De wind kent mijn naam een absolute must-read voor liefhebbers van meeslepende romans. Laat je meevoeren door de prachtige schrijfstijl en word geraakt door de krachtige boodschap van dit boek. Een verhaal dat je nog lang bij zal blijven en je kijk op migratie en de menselijke veerkracht zal veranderen.

Veelgestelde vragen over De wind kent mijn naam

De auteur van De wind kent mijn naam is Verenigde Staten, El Salvador. Uitgeverij Nederlands heeft het boek uitgegeven.

De wind kent mijn naam is geschreven in het .

De wind kent mijn naam telt Wereldbibliotheek pagina’s.

De wind kent mijn naam is verkrijgbaar als 9789028453104.

De wind kent mijn naam heeft aks oorspronkelijke releasedatum Isabel Allende. Het EAN nummer van De wind kent mijn naam is .