Zoek
  2. De bijbel van de Indonesische keuken

Boek De bijbel van de Indonesische keuken

5/5

Ben jij een echte boekenwurm en ben je op zoek naar een nieuw pareltje om te lezen? Lees hier alles wat je moet weten over het boek De bijbel van de Indonesische keuken en bepaal of dit jouw nieuwste aankoop wordt. Veel leesplezier!

Specificaties boek De bijbel van de Indonesische keuken

Hoofdauteur

Taal

Hoofduitgeverij

Nederlands

EAN

Bindwijze

Oorspronkelijke releasedatum

Maureen Tan

Aantal pagina’s

Carrera

Omschrijving van het boek De bijbel van de Indonesische keuken

In De bijbel van de Indonesische keuken ontdek je een overvloed aan exotische smaken en aroma's die je meenemen op een culinaire reis door de prachtige Indonesische archipel. Maureen Tan, een expert op het gebied van de Indonesische keuken, neemt je mee naar alle uithoeken van het land en onthult de geheimen van de unieke eilandkeukens. Dit prachtig geïllustreerde boek biedt een schat aan authentieke recepten, variërend van de heerlijke saté kambing tot de verfrissende gado gado en van de hartverwarmende soto ayam tot de rijke en kruidige rendang. Elk gerecht is zorgvuldig samengesteld en bevat gedetailleerde instructies, zodat je thuis kunt genieten van de smaken en geuren van de Indonesische keuken. Maar dit boek is meer dan alleen een verzameling recepten. Het neemt je mee op een culturele reis, waarbij je kennismaakt met de verschillende culinaire tradities en ingrediënten die kenmerkend zijn voor elk eiland. Van de pittige gerechten uit Sumatra tot de verfijnde smaken van Bali, je zult versteld staan van de diversiteit en rijkdom van de Indonesische keuken. Of je nu een ervaren kok bent die op zoek is naar nieuwe inspiratie of gewoonweg nieuwsgierig bent naar de smaken van Indonesië, De bijbel van de Indonesische keuken is een onmisbaar naslagwerk dat je zal betoveren met zijn heerlijke gerechten en boeiende verhalen. Laat je meevo.

Veelgestelde vragen over De bijbel van de Indonesische keuken

De auteur van De bijbel van de Indonesische keuken is . Uitgeverij Nederlands heeft het boek uitgegeven.

De bijbel van de Indonesische keuken is geschreven in het .

De bijbel van de Indonesische keuken telt Carrera pagina’s.

De bijbel van de Indonesische keuken is verkrijgbaar als 9789048853816.

De bijbel van de Indonesische keuken heeft aks oorspronkelijke releasedatum Maureen Tan. Het EAN nummer van De bijbel van de Indonesische keuken is .