1. Hardcover
  2. De avonturen van Rutger, Thomas en Paco 3 Het Pretpark

Boek De avonturen van Rutger, Thomas en Paco 3 Het Pretpark

Ben jij een echte boekenwurm en ben je op zoek naar een nieuw pareltje om te lezen? Lees hier alles wat je moet weten over het boek De avonturen van Rutger, Thomas en Paco 3 Het Pretpark en bepaal of dit jouw nieuwste aankoop wordt. Veel leesplezier!

Specificaties boek De avonturen van Rutger, Thomas en Paco 3 Het Pretpark

Thomas van Grinsven

Billy Bones

Hardcover

12 september 2023

Omschrijving van het boek De avonturen van Rutger, Thomas en Paco 3 Het Pretpark

"De avonturen van Rutger, Thomas en Paco 3 Het Pretpark" is het opwindende derde boek van YouTubers Rutger Vink (Furtjuh), Thomas van Grinsven (Gewoon Thomas) en hun hond Paco. In dit boek worden Rutger, Thomas en Paco uitgenodigd voor de opening van een buitengewoon pretpark genaamd Pacoland! Ze krijgen een exclusieve rondleiding van de eigenaar van het park, Ilona Muis. Echter, er is iets vreemds aan de hand met haar gedrag. Terwijl Rutger, Thomas en Paco in de grootste achtbaan ter wereld zitten en steeds sneller en sneller gaan, wacht hun een enorme verrassing... "De avonturen van Rutger, Thomas en Paco" is momenteel de meest succesvolle en prijswinnende kinderboekenserie. "Het Pretpark" is het derde deel van deze serie. De avonturen van Rutger, Thomas en Paco hebben twee keer de Kinderjuryprijs gewonnen in de leeftijdscategorie 6 tot 9 jaar, met de boeken "De Magische Halsband" en "De Tijdmachine". "De Magische Halsband" won de Kinderjuryprijs in 2022, terwijl "De Tijdmachine" deze prijs in 2023 in de wacht sleepte. De Kinderjuryprijs is een prestigieuze prijs die volledig door kinderen wordt bepaald en wordt beschouwd als de belangrijkste publieksprijs. Daarnaast zijn "De Magische Halsband" en "De Tijdmachine" beide bekroond met de G.

Veelgestelde vragen over De avonturen van Rutger, Thomas en Paco 3 Het Pretpark

De auteur van De avonturen van Rutger, Thomas en Paco 3 Het Pretpark is Thomas van Grinsven. Uitgeverij Billy Bones heeft het boek uitgegeven.

De avonturen van Rutger, Thomas en Paco 3 Het Pretpark is geschreven in het Nederlands.

De avonturen van Rutger, Thomas en Paco 3 Het Pretpark telt 176 pagina’s.

De avonturen van Rutger, Thomas en Paco 3 Het Pretpark is verkrijgbaar als Hardcover.

De avonturen van Rutger, Thomas en Paco 3 Het Pretpark heeft aks oorspronkelijke releasedatum 12 september 2023. Het EAN nummer van De avonturen van Rutger, Thomas en Paco 3 Het Pretpark is 9789030509516.