2. Als je het licht niet kunt zien

Boek Als je het licht niet kunt zien

Ben jij een echte boekenwurm en ben je op zoek naar een nieuw pareltje om te lezen? Lees hier alles wat je moet weten over het boek Als je het licht niet kunt zien en bepaal of dit jouw nieuwste aankoop wordt. Veel leesplezier!

Specificaties boek Als je het licht niet kunt zien

Anthony Doerr

Rainbow

Paperback

25 april 2023

Omschrijving van het boek Als je het licht niet kunt zien

Marie-Laure, een jong meisje, leeft in Parijs met haar vader, die werkt als conservator in het Natuurhistorisch Museum. Helaas is Marie-Laure blind, maar dit weerhoudt haar er niet van om de wereld om haar heen te verkennen en te begrijpen. Wanneer de nazi's Parijs bezetten, moeten vader en dochter halsoverkop vluchten naar Saint-Malo in Bretagne, samen met de meest kostbare schat van het museum. Tegelijkertijd volgen we het verhaal van Werner Pfennig, een jonge Duitse jongen. Hij sluit zich aan bij de Hitlerjugend en wordt later naar het front gestuurd. Na een lange en gevaarlijke reis belandt hij uiteindelijk in Saint-Malo, waar zijn pad kruist met dat van Marie-Laure. Het is op deze plek dat hun levens samenkomen en hun lot onlosmakelijk met elkaar verbonden raakt. "Als je het licht niet kunt zien" is een meeslepende roman die je meeneemt op een onvergetelijke reis door de donkerste tijden van de geschiedenis. Met haar verfijnde schrijfstijl weeft de auteur een prachtig verhaal vol hoop, moed en doorzettingsvermogen. Terwijl Marie-Laure en Werner worstelen met de ontberingen van oorlog, ontdekken ze ook de kracht van vriendschap en liefde. Dit boek is niet alleen een aangrijpend portret van twee jonge mensen die hun weg proberen te vinden in een wereld vol chaos, maar het is ook een eerbetoon aan de menselijke veerkracht en de onverwoestbare kr.

Veelgestelde vragen over Als je het licht niet kunt zien

De auteur van Als je het licht niet kunt zien is Anthony Doerr. Uitgeverij Rainbow heeft het boek uitgegeven.

Als je het licht niet kunt zien is geschreven in het Nederlands.

Als je het licht niet kunt zien telt 544 pagina’s.

Als je het licht niet kunt zien is verkrijgbaar als Paperback.

Als je het licht niet kunt zien heeft aks oorspronkelijke releasedatum 25 april 2023. Het EAN nummer van Als je het licht niet kunt zien is 9789041715197.