Zoek
  2. Travel Guide- Lonely Planet Japan

Boek Travel Guide- Lonely Planet Japan

5/5

Ben jij een echte boekenwurm en ben je op zoek naar een nieuw pareltje om te lezen? Lees hier alles wat je moet weten over het boek Travel Guide- Lonely Planet Japan en bepaal of dit jouw nieuwste aankoop wordt. Veel leesplezier!

Specificaties boek Travel Guide- Lonely Planet Japan

Hoofdauteur

Japan

Taal

Hoofduitgeverij

Engels

EAN

Bindwijze

Oorspronkelijke releasedatum

Lonely Planet

Aantal pagina’s

Lonely Planet Global Limited

Omschrijving van het boek Travel Guide- Lonely Planet Japan

De Lonely Planet Japan is jouw paspoort naar het meest relevante, up-to-date advies over wat je moet zien en vermijden, en welke verborgen ontdekkingen je te wachten staan. Verken de keizerlijke hoofdstad Kyoto, ontspan in een van de onsens van de archipel en proef de sublieme keuken van Japan; dit alles met je betrouwbare reisgenoot. Duik in het hart van Japan en begin nu aan jouw reis! Deze Lonely Planet-gids is speciaal ontworpen om jou te begeleiden op je avontuurlijke reis door Japan. Of je nu een cultuurliefhebber bent die graag de oude tempels en de traditionele architectuur van Kyoto wil verkennen, of een natuurliefhebber die wil wandelen door de prachtige landschappen van Hokkaido, deze gids biedt alle informatie die je nodig hebt om het beste uit je reis te halen. Daarnaast bevat de gids insider tips van lokale experts, zodat je de verborgen pareltjes van Japan kunt ontdekken die niet in de standaard reisgidsen te vinden zijn. Van het verkennen van de trendy wijken van Tokio tot het ervaren van de rust en sereniteit van de traditionele theeceremonies, deze gids zal je inspireren en je helpen om onvergetelijke herinneringen te creëren tijdens je verblijf in Japan. Dus pak je koffer in en laat de Lonely Planet Japan je leiden naar de meest fascinerende plekken van dit prachtige land!

Veelgestelde vragen over Travel Guide- Lonely Planet Japan

De auteur van Travel Guide- Lonely Planet Japan is Japan. Uitgeverij Engels heeft het boek uitgegeven.

Travel Guide- Lonely Planet Japan is geschreven in het .

Travel Guide- Lonely Planet Japan telt Lonely Planet Global Limited pagina’s.

Travel Guide- Lonely Planet Japan is verkrijgbaar als 9781788683814.

Travel Guide- Lonely Planet Japan heeft aks oorspronkelijke releasedatum Lonely Planet. Het EAN nummer van Travel Guide- Lonely Planet Japan is .