1. Hardcover
  2. De Zoete Zusjes gaan op vakantie

Boek De Zoete Zusjes gaan op vakantie

Ben jij een echte boekenwurm en ben je op zoek naar een nieuw pareltje om te lezen? Lees hier alles wat je moet weten over het boek De Zoete Zusjes gaan op vakantie en bepaal of dit jouw nieuwste aankoop wordt. Veel leesplezier!

Specificaties boek De Zoete Zusjes gaan op vakantie

Hanneke de Zoete

Kosmos Uitgevers

Omschrijving van het boek De Zoete Zusjes gaan op vakantie

De Zoete Zusjes zijn dolblij, want het is eindelijk vakantie! Saar en Janna kunnen niet wachten om aan hun avontuurlijke reis te beginnen. In het boek 'De Zoete Zusjes gaan op vakantie', geschreven door de getalenteerde Hanneke de Zoete, word je meegenomen op een onvergetelijke reis naar een betoverend eiland. Dit jaar is de bestemming van de Zoete Zusjes een adembenemend eiland, waar de zon altijd schijnt en de zee een prachtige blauwe kleur heeft. Tijdens hun vakantie beleven ze spannende avonturen, maken ze nieuwe vrienden en ontdekken ze geheime schatten. Ga met Saar en Janna op pad terwijl ze het eiland verkennen, op ontdekkingsreis gaan en nieuwe culturen ontdekken. Het boek zit boordevol levendige illustraties die de lezers meenemen in de magische wereld van de Zoete Zusjes. Met 'De Zoete Zusjes gaan op vakantie' kunnen jonge lezers hun verbeelding de vrije loop laten en zelf meedromen over een avontuurlijke vakantie op een prachtig eiland. Dit boek is een absolute must-have voor alle fans van de Zoete Zusjes en laat kinderen kennismaken met verschillende culturen en natuurlijke schoonheden.

Veelgestelde vragen over De Zoete Zusjes gaan op vakantie

De auteur van De Zoete Zusjes gaan op vakantie is . Uitgeverij Nederlands heeft het boek uitgegeven.

De Zoete Zusjes gaan op vakantie is geschreven in het .

De Zoete Zusjes gaan op vakantie telt Kosmos Uitgevers pagina’s.

De Zoete Zusjes gaan op vakantie is verkrijgbaar als 9789043922760.

De Zoete Zusjes gaan op vakantie heeft aks oorspronkelijke releasedatum Hanneke de Zoete. Het EAN nummer van De Zoete Zusjes gaan op vakantie is .