Zoek
  2. Atlas 2 Atlas van de aarde en des

Boek Atlas 2 Atlas van de aarde en des

5/5

Ben jij een echte boekenwurm en ben je op zoek naar een nieuw pareltje om te lezen? Lees hier alles wat je moet weten over het boek Atlas 2 Atlas van de aarde en des en bepaal of dit jouw nieuwste aankoop wordt. Veel leesplezier!

Specificaties boek Atlas 2 Atlas van de aarde en des

Hoofdauteur

Taal

Hoofduitgeverij

Nederlands

EAN

Atlas

Bindwijze

9789046831977

Oorspronkelijke releasedatum

Christian Grataloup

Aantal pagina’s

Nieuw Amsterdam

Omschrijving van het boek Atlas 2 Atlas van de aarde en des

De Atlas van de aarde en de mens is een verbluffend meesterwerk dat de kennis van de mensheid over onze planeet en haar bewoners samenbrengt. Met behulp van de nieuwste wetenschappelijke ontdekkingen en geavanceerde cartografische technieken, biedt deze atlas een uniek perspectief op de wereld om ons heen. Deze atlas is niet zomaar een verzameling kaarten; het is een reis door de geschiedenis, de geografie en de diverse culturen van onze planeet. Elk detail is zorgvuldig samengesteld om een holistisch beeld te geven van de aarde en haar bewoners. Van de majestueuze bergketens tot de mysterieuze diepten van de oceanen, deze atlas laat je de schoonheid en complexiteit van onze planeet zien. Daarnaast biedt de Atlas van de aarde en de mens ook inzicht in de menselijke samenleving, met gedetailleerde kaarten die de verspreiding van culturen, talen en religies laten zien. Verken de rijke diversiteit van onze wereld en ontdek hoe verschillende gemeenschappen met elkaar verbonden zijn. Of je nu een avonturier bent die droomt van het verkennen van afgelegen gebieden, een student die op zoek is naar actuele en betrouwbare informatie, of gewoon iemand die geïntrigeerd is door de wonderen van de aarde, deze atlas is een onmisbaar hulpmiddel. Verrijk je kennis en verbreed je horizon met de Atlas van de aarde en de mens.

Veelgestelde vragen over Atlas 2 Atlas van de aarde en des

De auteur van Atlas 2 Atlas van de aarde en des is . Uitgeverij Nederlands heeft het boek uitgegeven.

Atlas 2 Atlas van de aarde en des is geschreven in het .

Atlas 2 Atlas van de aarde en des telt Nieuw Amsterdam pagina’s.

Atlas 2 Atlas van de aarde en des is verkrijgbaar als 9789046831977.

Atlas 2 Atlas van de aarde en des heeft aks oorspronkelijke releasedatum Christian Grataloup. Het EAN nummer van Atlas 2 Atlas van de aarde en des is Atlas.